Wednesday 3 August 2011

the day :-*

Saturday 29.07.2011
hi and hello ,kay sabtu haritu terpaksa keluar dengan muy mum sebab dah janji dengan dia nak teman dia shopping .Huh -,- i was like ,tak sepatutnya aku janji dengan dia .Haih ,back to topic .One days ikod jea muy mum nak kemana .Haih 'sabar deela ,dengan muka aku yg macam taik terpaksa teman dia shopping ,muy mum pun kata .''Adik pergi lah amk handbag apa suka'' that time kat Sogo masa tuu .Aku pun jalan lah usha2 handbag dekat situ 'dengan orang ramai .woahhh tak boleh bla ,orang ramai gila .Handbag yg aku pegang semua nya beratus .ahhhh malas lah ,then cakap dengan muy mum tak jadi ah beli Handbag ,so we naik atas tengok apa yang boleh dibeli utk aku .Harhar 'masa tuu barang muy mum semua dah dpt .Then aku ternampak satu jeans Applemints nii ,kalau aku beli mesty style .Harhar 'so aku pun amk jelah ikod size .skip skip .Then naik atas lagi ,sebab muy mum kata nak beli kan ayah baju '.Dah bayar ayah punya baju so we pun cepat cepat blaa dari Sogo yang sangatss sesak dengan makhluk Allah .Thnaks mum belikan adik dua helai seluar ,wot 'sukanya ! and satu singlet vintage .Heee 'thanks ILOVEYOU muahmuah *.so balik malam tuu baru teringat planning nak keluar dgn izwan ,so tanya mak 'dia kata 'OKAY' yeahh .esuk keluar lagy

Sunday 30.07.2011
kay ,sabtu malam tuu call izwan dengan fie .diaorang kata comferm keluar .Yeay ,spent time dgn fie pulak sebab dah lama tak lepak dgn dia ptg ptg even duduk dekat .Harhar 'aku malas keluar ptg dah sekarang .Back to topic ,kay ahad pagi tuu tunggu fie dkt bustop ,then terus gerak .skip skip ,dah sampai sana 'terus cari seluar abg aku sekejap 'dia suruh beli seluar dkt Bodyglove .Arghhh tak jumpa butik Bodyglove 'I was like ,bodo ah mat rempit nii ,nak pakai seluar Bodyglove lah apa lancau .kay 'atlast pegy Romp ,beli kan dia apa aku suka .HAHAHA 'padan muka ! ingat tak penat kea cari Bodyglove punya butik tuu .puihh * .Lepastu jalanjalan 'fie ternampak satu baju nii ,dia terus beli then blaa .haha 'jalan nak pergi tunggu si mangkok izwan syaiman tuu tak sampai sampai .then aku ternampak satu handbag nii ,woahh nice 'then beli .fie laparr aku pun laparr 'gerak mcd .fie pun teringat janji dia nak belikan aku 'double cheese burger' haha 'good fie .ingat pun kau .then dia beratur beli makanan si izwan tak sampai sampai lagi .Arghh 'lembab sial mamat tuu .skip skip 'izwan pun dah sampai ,ktorg pun dah nak habis makan .Kay terus blaa then pegy Pv sebab plan nak tgk wayang 'Arghhh penat2 jlan g Pv ,cerita yg ktorng nakk tu takde .jumpa abg fie dgn ank buah dia dkt Pv then ajak dorang back to Ts ,nak tgk movie yg ktorg nak tgk sgt tuu ade kea tak .WATAFAK ! Ts pun takde .arghhh 'babigila ! then izwan kata nak g DollsStore ,ikod jelah .atlast dia tak beli apa pun .aku dgn fie jugak yg beli baju adik kaka .wewittt ! ktorg beli baju sama lagy ,corak lain sikit .skipskip 'izwan gerak dulu .aku dgn fie tatau dah nak buat apa .so we pun balik jugak ah 'sumpah penat gila ! thnaks guys ,cool gila keluar sunday 'budak HOTTOGO 'tak ramai .haha .kbye


KARANGAN KAN POST NI :')