Sunday 14 August 2011

woots ;)

Assalamualikum ,
lama dah tak update 'tak tahu nak cerita apa lah der .kay nak tau nak tau semalam terpaksa tinggal puasa 'EEEEEEEEEEEEE hell yah .sumpah taknak .nak puasa penuh tahun nii .aptb 'terpaksa okay .bukan nya sengaja .story dia mcm nii 'semalam ikod my mum pergi Bazaar dekat kl tuu .tah apa nama Bazaar tuu .sampai sampai 'aku cam .eh gila lahhh 'ramainya orangggg ! panas terik pula tuu .kay 'jalanjalan I was like ,ya Allah penatnya .sumpah nak menangis masa tuu --' then sampai satu masa tuu ,aku terduduk dkt mana ntah ,hah masa tuu rasa mcm dah pengsan 'tapi mata still terbuka .haha 'bodoh sial .kay my mum pun apa lagi 'terus pergi belikan air .haih 'air mineral sejuk pulaa tuu dia beli .mana melepet 'tergugat iman aku .hahaha 'dia suruh minum ,aku cam 'ishh takpelah maa .orang boleh tahan lagi nii .then aku nak berdiri balik 'haih perut rasa tak sedap gila ,nak muntah pun ada .haaa 'my mum bengang gila dah masa tuu 'dia cam .ehh dia nii apasal nak degil sangat 'minum jelah dikk ,nanti apa apa jadi susah lah .kay 'batal dah lah puasa aku .shit ! mmg tak berniat pun nak ponteng puasa tahun nii tanpa sebab kecuali BULAN COOMING .harhar 'kay menyesal ikod my mum semalam -.- kcioaw